حمل خودرو با یدک کش
درخواست یدک کش خودرو

حمل خودرو با یدک کش یکی از خدمات امداد خودرو مرکز 24 می باشد. مجموعه امداد خودرو تهران 24 ساعته با بیش از 500 یدک کش فعال در سراسر تهران آماده ارائه خدمات حمل خودروی شما می باشد. 

ما ابتدا تمام تلاشمان بر این است که با کادری مجرب و حرفه ای خودروی شما را در محل تعمیر نماییم. در غیر اینصورت خودروی شما به تعمیرگاه منتقل میشود.

ما در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات مکانیکی در محل و حمل و نقل خودروی شما به تعمیرگاه می باشیم. خدمات حمل خودرو با یدک کش مجموعه امداد خودرو مرکز 24 شامل موارد زیر میشود.

  • خدمات یدک کش 24 ساعته در تهران.
  • خدمات حمل خودروی های خارجی با یدک کش مانند خودروی سانتافه, بنز, بی ام و و..

جهت دریافت خدمات یدک خودرو در تهران با شماره یدک کش خودرو در سایت تماس حاصل نمایید. شماره یدک کش در پایین سایت درج شده است. همچنین از طریق کلیک بر روی لینک سایت شماره یدک کش به راحتی قابل دسترس است.

خدمات حمل خودرو با یدک کش امداد خودرو مرکز 24

حمل خودرو با یدک کش توسط امدادخودرو مرکز 24 به صورت 24 ساعته و شبانه روزی انجام می شود. از خدمات شبانه روزی مرکز 24 امداد خودرو در محل و مکانیکی سیار و حمل خودرو با انواع یدک کش از جمله نیسان, پنچرگیری سیار و باطری به باطری در محل می باشد. 

ما در تمام مناطق تهران با بیش از 30 یدک کش خودرو آماده ارائه خدمات امداد خودرو به شما عزیزان هستیم. امداد خودرو مرکز 24 با 18 سال سابقه امداد خودرو در محل و استفاده از افراد مجرب و کارآزموده در سراسر نقاط تهران فعالیت می کند. 

سرویس یدک کش خودرو مرکز 24 به صورت سراسری, آنلاین و شبانه روزی می باشد. ما به توجه به خودروی شما یدک کش مناسب را به محل ارسال مینماییم. در صورت امکان خودروی شما در همان محل تعمیر میشود. در غیر اینصورت خودروی شما را به نزدیکترین مرکز تعمیر تخصصی امداد خودرو منتقل می نماییم. 

پس از تماس با شماره یدک کش و نیازسنجی دقیق مشکل خودرو نیروی امداد خودرو یدک کش در محل حاضر میشود.

یدک کش در تهران

امداد خودرو تهران در تمام مناطق تهران خدمات انواع یدک کش  خودرو نیسان در محل و خودروهای کفی بر را برای تمام مدل های خورو ارائه میدهد. 

  • یدک کش خودرو جنوب تهران
  • یدک کش خودرو شمال تهران
  • یدک کش خودرو غرب تهران
  • یدک کش خودرو شرق تهران

سایت امداد خودرو در کمترین زمان و هزینه اتحادیه خدمات یدک کش آنلاین در محل را ارائه میکند. برای استعلام قیمت یدک کش خودرو با شماره یدک کش خودرو تماس حاصل نمایید. 

شماره یدک کش تهران : 09351402520

شماره یدک کش ایران خودرو

شماره یدک کش ایران خودرو آماده ارائه خدمات به تمام خودروهای ایران خودرو است. یدک کش خودروهای ایران خودرو شامل موارد زیر است:

  • یدک کش پژو
  • یدک کش آریسان
  • امداد خودرو تارا
  • امداد خودرو دنا
  • امداد خودرو رانا
  • امداد خودرو سمند
  • امداد خودرو رووا
  • امداد خودرو 405

شماره یدک کش تهران

شماره یدک کش تهران لینک پایین همین صفحه است. با برقرای تماس با شماره یدک کش تهران از خدمات حمل و تعمیر نزدیکترین امداد خودرو بهره مند گردید. شماره یدک کش تهران به صورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره رایگان و خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.

یدک کش شمال تهران

مناطق شمالی تهران مانند تجریش و زعفرانیه و همچنین خیابان ولیعصر جزو پر تردد ترین مکان های شمال تهران میباشند. یدک کش شمال تهران در مناطق پر تردد مستقر است تا بتواند بهترین و سریع ترین نوع خدمت رسانی را انجام دهد.

یدک کش جنوب تهران

یدک کش جنوب تهران یکی از پرکار ترین یدک کشی های تهران است زیرا در آن مکان تردد وسایل نقلیه بسیار و تعداد تعمیرگاه ها نیز زیاد است. در نتیجه سرعت خدمات رسانی در جنوب تهران بالاتر است.

یدک کش شرق تهران

مکان هایی که در شرق تهران حضور دارند مانند تهران پارس و پیروزی نیز دارای خودرو هاری در حال تردد بسیاری است. به دلیل ارتباط مستقیم شرق تهران به مناطقی همچون فیروزکوه و…، وجود یدک کش شرق تهران الزامی است.

یدک کش غرب تهران

 یدک کش غرب تهران از شهرک غرب تا اتوبان کرج تهران مستقر هستند زیرا نقطه اصلی تردد وسایل نقلیه در این منطقه است. به علت تردد زیاد وسایل تقلیه از کرج به تهران و بالعکس، یدک کش غرب تهران توانسته بسیار مفید واقع شود.

شماره یدک کش خودرو تهران

امداد خودرو مرکز 24 در تمام شمال, جنوب, شرق و غرب تهران خدمات خود را در سریعترین زمان ارائه میدهد. شماره یدک کش خودرو در تهران در قسمت پایین سایت درج شده است. با کلیک بر روی لینک تماس با ما به صورت مستقیم با ما تماس حاصل نمایید.

قیمت جرثقیل یدک کش

قیمت جرثقیل یدک کش بسته به عوامل مختلفی ممکن است متفاوت باشد. از جمله عواملی که ممکن است بر قیمت جرثثقیل یدک کش اثر گذار باشد، میتوان به مسافت و همچنین نوع خودرو شما اشاره کرد.

در مسافت های زیاد ممکن است قیمت جرثقیل یدک کش مقداری بالاتر محاسبه شود و همچنین بسته به مدل خودرو شما، شاسی بلند یا سواری نوع یدک کشی نیز فرق خواهد کرد و این امر سبب تغییر قیمت میشود.

قیمت یدک کش خودرو

قیمت یدک کش خودرو و هزینه یدک کش خودرو توسط امداد مرکز 24 با قیمت مناسب در اختیار امداد خواهان عزیز قرار میگیرد. هزینه یدک کش خودرو در شرق و غرب و شمال و جنوب تهران به مسافت طی شده و نوع خدمات درخواستی یدک کش مانند نوع خودروبر بستگی دارد. تمام هزینه های توسط یدک کش شبانه روزی تهران با نرخ مصوب اتحادیه خودرو محاسبه میگردد. این هزینه مقرون به صرفه است و خدمات یدک کش امداد خودرو تهران با کیفیت برای کلیه خودروهای ایرانی و خارجی ارائه میگردد.

یدک کش خودرو شبانه روزی

امداد خودرو مرکز 24 خدمات یدک کش خودرو را در تهران به صورت شبانه روزی ارائه میدهد. ما در کمترین زمان در سراسر تهران به صورت شبانه روزی در تمام مناطق آماده پاسخ گویی می باشیم.

فقط کافیست بر روی دکمه تماس کلیک نمایید. خدمات شبانه روزی یدک کش شامل حمل خودرو با یدک کش, یدک کش در تهران, باطری به باطری, مکانیکی شبانه روزی در محل, سوخت رسانی سیار شبانه روزی در محل و سایر خدمات شبانه روزی می باشد. 

نیسان های یدک کش امداد خودرو مرکز 24 به صورت شبانه روزی و تمام وقت مجهز به تجهیزات زنجیر و دکل برای حمل خودروی شما به تعمیر گاه مجاز می باشند. همچنین امداد خودرو مرکز 24 مجهز به کفی خودرو بر برای ماشین های مدل بالا است. 

یدک کش شبانه روزی تهران

خدمات حمل خودرو با یدک کش به صورت شبانه روزی در سراسر تهران انجام میشود. در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته آماده اعزام یدک کش مجرب به محل مورد نظر شما هستیم.

جرثقیل نیسان شبانه روزی

جرثقیل نیسان یکی از بهترین روش های حمل خودرو با یدک کش است که توسط مرکز 24 این خدمت به صورت شبانه روزی ارائه میگردد. موارد زیر در حمل خودرو با نیسان حایز اهمیت فراوان است:

  • قیمت مناسب
  • آسیب نرساندن به بدنه خودرو
  • اعزام 24 ساعته 
  • تعمیر و سپس حمل خودرو

انواع یدک کش خودرو

یدک کش نیسان بهترین و متداول ترین یدک خودرو یا جرثقیل حمل خودرو می باشد.

یکی از ملزومات امداد خودرو داشتن خودروی یدک کش می باشد. خودروی یدک کش برای حمل و نقل خودرو های تصادفی, خودروهای دارای نقص فنی که روشن نمیشوند مناسب می باشد.

در صورت نیاز به یدک کش بهتر که با انواع یدک کش خودرو آشنایی داشته باشید و با توجه به نیاز خود یدک کش مناسب را برای حمل ماشینتان درخواست کنید. انواع یدک کش خودرو در ادامه مورد بررسی قرارمیگیرند.

نیسان حمل خودرو

نیسان حمل خودرو یکی از خودرو های رایج برای یدک کشی و حمل خودرو های سواری است. بطور معمول هم در شهرها و هم در جاده ها نیسان حمل خودرو مشاهده میشود. نیسان حمل خودرو به انواع روش ها خودرو را حمل میکنند. 

اگر شما نیز در راه ها در اثر خرابی خودرو و یا اتفاقات دیگر نیازمند این شدید تا خودرو شما به نزدیک ترین منطقه و یا تعمیرگاه حمل شود. میتوانید با امداد خودرو مرکز 24 تماس حاصل نموده و درخواست نیسان حمل خودرو کنید.

حمل خودرو با یدک کش نیسان چرخگیر

حمل خودرو با نیسان چرخگیر بدون آسیب زدن به جلوبندی و سپر خودرو انجام میپذیرد. این روش حمل خودرو یکی از کم آسیب ترین روش های حمل خودرو می باشد.

از مزیت های آن عدم آسیب به جلوی خودرو و تحت کنترل داشتن بخش عقبی خودرو می باشد.برای درخواست نیسان یدک کش چرخگیر با شماره نیسان یدک چرخگیر در سایت تماس حاصل نمایید.

حمل خودرو با نیسان چرخگیر

حمل خودرو با یدک کش کفی خودروبر

کفی خودروبر از انواع یدک کش خودرو می باشد.

خودرو بر به وسیله ای برای حمل خودرو گفته میشود که کفی خودروبر از انواع خودروبر می باشد. 

سرویس حمل خودرو با کفی خودرو بر مناسب برای ماشین های خارجی, خودروهای لوکس و مدل بالا می باشد. کفی خودرو بر مانع آسیب رسیدن به خودروی سواری شما میشود. در زمان درخواست کفی خودرو بر حتما نوع خودروی خود را اعلام نمایید. 

ماشین  به طور کامل بر روی کفی خودرو بر قرار میگیرد. در صورتی که حساسیت زیادی نسبت به خودروی خود دارید استفاده از کفی خودرو بر گزینه ای مناسب می باشد.

خدمات کفی خودرو بر امداد خودرو در تمام مناطق تهران به صورت شبانه روزی می باشد. برای درخواست کفی خودرو بر با شماره کفی خودرو بر در سایت تماس حاصل نمایید.

ما بهترین کفی خودرو بر را متناسب با خودروی شما در کمترین زمان و با ضمانت و قیمت مناسب به محل خودروی شما ارسال می نماییم.

مزایای استفاده از کفی خودرو بر شامل موارد زیر است:

  • عدم آسیب رساندن به خودرو در حیل حمل
  • مناسب برای خودروی های لوکس و مدل بالا
  • کاهش استرس در حمل و نقل خودرو
  • کفی خودروبر امداد 24 دارای تماس قطعات و تجهیزات مکانیکی در محل می باشد

حمل خودرو های تصادفی با یدک کش نیسان زنجیری

نیسان زنجیری یکی از متداولترین یدکش های خودرو میباشد. این نوع یدک کش را میتوانید در بسیاری از نقاط شهر مشاهده کنید. جدای از شهر، یدک کش نیسان زنجیری در جاده ها نیز مشاهده میشود. این سرویس حمل خودرو مناسب برای خودروهای تصادفی می باشد. 

حمل خودرو های تصادفی با یدک کش نیسان دکل دار

یکی از انواع پیشرفته نیسان خودرو بر مدل نیسان دکل دار می باشد. 

نیسان دکل دار برای حمل خودرو های واژگون شده استفاده میشود. خودروهایی که چپ شده اند و یا داخل جوی افتاده اند به صورتی که قابل حمل نیستند از نیسان دکل دار استفاده میشود.

امداد خودرو مرکز 24 مجهز به بهترین نیسان های دکل دار حمل خودرو می باشد. ما در مناطق 22 گانه تهران به صورت شبانه روزی با نیسان دکل دار در کمترین زمان آماده ارائه خدمات امداد خودرو به عزیزان می باشیم.

یدک کش نیسان سیار

یدک کش نیسان سیار از ضروری ترین گزینه ها برای امداد میباشد. هر امداد خودرو بایستی برای یدک خودرو سیار خود برنامه خاصی داشته باشد تا در مواقع مورد نیاز در اسرع وقت بتواند امدادهای لازم را به کاربران خود ارائه دهد.

یدک کش نیسان سیار بایستی در تمامی مواقع در حالت آماده باش قرار گیرد و با انواع مدل های یدک کشی که در بالا ذکر شد به امداد بپردازد. یدک کش سیاز بایستی در راه ها و جاده ها حضور مستمر داشته باشد و این امر بر تسریع خدمت رسانی تاثیر گذار است.

جرثقیل یدک کش نیسان

جرثقیل یدک کش نیسان یکی از بهترین سیستم های حمل سریع خودرو است. محاسبه هزینه حمل خودرو با جرثقیل یدک کش نیسان به مواردی چون مسافت امداد خودرو تا اتومبیل بستگی دارد. قیمت جرثقیل نیسان یدک کش با توجه به نوع خدمات ارائه شده متغیر است. این نرخ مطابق با نرخ اتحادیه مرکزی امداد خودرو محاسبه میگردد.

یدک کش شبانه روزی

یدک کش شبانه روزی به دلیل اینکه در مواقع خارج از زمان ترافیک و رفت و آمد نیز باید در راستای امداد رسانی حاضر باشد مهم ترین نوع امداد مییاشد. امداد خودرو مرکز 24 در این امر سعی داشته تا در حد امکان خدمت یدک کش شبانه روزی خود را آماده نگه دارد.

از جمله مواردی که در امداد خودرو بایستی رعایت شود مجهز بودن به وسایل و ابزار مورد نیاز است و همچنین یدک کشی از نوع های مختلف را بایستی دارا باشد. زیرا خودروها با یکدیگر متفادت هستند و این امر باعث میشود تا در اگر قبل از امداد رسانی به این امر توجه نشود در حین امداد رسانی دچار اختلال شده و نتوانیم آنچه را که نیاز است به کاربر ارائه دهیم. همچنین امداد خودرو مرکز 24 ارائه دهنده لوازم یدکی خودروهای مختلف مانند لوازم یدکی بی ام و در تهران است.

شماره یدک کش

شماره یدک کش خودرو امداد خودرو مرکزی 09351402520 میباشد. این شماره همیشه در دسترس قرار دارد تا پاسخگوی شما باشد. شماره یدک کش مرکز 24 بصورت شبانه روزی فعال است.

شما میتوانید جهت درخواست امداد از قبیل پنچرگیری سیار، یدک کشی سیار، تعمیرات خودرو با شماره ذکر شده تماس حاصل فرمایید.

امداد خودرو مرکز 24 در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام شده و خدمات لازم را به عمل خواهد آورد.

شماره یدک کش خودرو تهران

امداد خودرو مرکز 24 ارائه دهنده انواع یدک کش خودرو تهران برای کلیه خودروهای ایرانی و خارجی لوکس است. شماره یدک کش خودرو تهران به راحتی در دسترس است. کافیست بر روی لینک پایین سایت کلیک کنید تا با شماره گیری سریع به شماره یدک کش خودرو تهران وصل شوید. این خدمات به صورت سریع در محل ارائه میشود. شماره یدک کش خودرو در کلیه مناطق تهران فعالیت میکند. برخی از مناطق زیر تحت پوشش یدک کش تهران است:

  • یدک کش تهران منطقه 1 
  • یدک کش تهران منطقه 2
  • یدک کش تهران منطقه 3
  • یدک کش تهران منطقه 4
  • یدک کش تهران منطقه 5 
  • یدک کش تهران منطقه 6
  • یدک کش تهران منطقه 7

امداد خودرو یدک کش مرکز 24 با سالها تجربه و به کارگیری بهترین نیروهای امداد یدک بهترین خدمات را با کیفیت عالی در جاده های تهران بزرگ ارائه میدهد.

تعرفه یدک کش

تعرفه یدک کش 1402 توسط امداد خودرو مرکز 24 کاملا مقرون به صرفه است. یدک کش تهران با خدمات حمل سریع انواع خودرو فعالیت میکند. انواع یدک کش خودرو با تعرفه یدک کش ارزان توسط امداد خودرو مرکز 24 در سراسر تهران فعالیت میکند. تعرفه یدک کش با توجه به نوع یدک کش خودرو و مسافت طی شده و خدمات ارائه شده متنوع است. برای اطلاع از هزینه های قیمت یدک کش و تعرفه یدک کش همین حالا با امداد خودرو یدک کش تهران تماس حاصل نمایید.

محاسبه هزینه حمل خودرو پس از نیازسنجی دقیق به امداد خواهان گرامی اعلام میشود. 

یدک کش آنلاین

سایت یدک کش آنلاین و امداد خودرو مرکز 24 با هدف ارائه خدمات بهتر و ارائه آموزش طراحی شده است. شما به صورت آنلاین میتوانید در کمترین زمان کلیه خدمات یدک کش آنلاین را درخواست نمایید.

ما پس از نیاز سنجی و ارائه مشاوره یدک کش مناسب را در محل در سریعترین زمان به محل ارسال مینماییم. خدمات مکانیکی در محل از خدمات ما در مرکز 24 است. در صورت عدم امکان تعمیر خودرو در محل خودروی شما را بدون آسیب دیدن به تعمیرگاه مجاز امداد خودرو منتقل می نماییم.

نیسان حمل خودرو در مرکز 24 کاملا سلامت خودروی شما را تضمین میکند.