امداد خودرو رسالت

امداد خودرو رسالت تهران یکی از مناطق تحت پوشش امداد خودرو مرکز 24 است. خدمات یدک کش و انواع خودرو بر توسط امداد خودرو رسالت به مردم عزیز ارائه میگردد. اگر در منطقه رسالت تهران اتومبیلتان دچار خرابی شد میتوانید با امداد خودرو رسالت تماس حاصل نمایید. خودرو بر رسالت به صورت 24 ساعته آماده اعزام انواع یدک کش و خودرو بر به محل شما عزیزان می باشد. ما در ابتدا سعی بر این داریم تا خودروی شما را در محل تعمیر نماییم در غیر اینصورت خودروی شما به تعمیرگاه مجاز رسالت تهران منتقل میگردد. 

درخواست امداد خودرو رسالت
امداد خودرو رسالت

یدک کش رسالت

یدک کش رسالت از خدمات تحت پوشش امداد یدک مرکز 24 در منظقه رسالت می باشد. انواع یدک کش خودرو با توجه به نیاز ماشین شما در محل در کمترین زمان ارسال میگردد. انواع یدک کش رسالت شامل یدک کش های نیسان چرخگیر, یدک کش های نیسان زنجیری و انواع یدک کش کفی خودرو بر می باشد.

مجموعه امداد خودرو مرکز 24 با بیش از 500 یدک کش مختلف در سراسر پایتخت به صورت شبانه روزی آماده می باشد. تمام نرخ های یدک کش رسالت مطابق با اتحادیه خودرو می باشد. 

خودرو بر رسالت

خودرو بر رسالت نیز با داشتن انواع کفی خودرو بر مناسب برای حمل و نقل خودروهای لوکس شما عزیزان آماده ارائه خدمات می باشد. کفی خودرو بر یکی از روش های حمل خودرو می باشد که باعث تضمین سلامتی خودرو شما در حین حمل و نقل است. ما در مرکز 24 در ابتدا نیاز خودروی شما را میسنجیم. با توجه به نوع خودرو و حساسیت راننده اتومبیل بهترین نوع یدک کش به محل اعزام میگردد. 

معمولا مرسوم ترین نوع یدک کش نیسان چرخگیر است. ولی در صورت تمایل میتوانید درخواست کفی خودرو بر را برای ماشین خود دهید.

امداد خودرو مرکز 24 تمام مناطق شرق تهران مانند تهرانپارس را تحت پوشش خود قرار میدهد.

خدمات مهم امداد خودرو رسالت

امداد خودرو رسالت خدمات مهمی مانند تعمیر خودرو در محل, حمل خودرو به تعمیرگاه مجاز, پنچرگیری سیار و خدمات زیر را ارائه میدهد:

  • پنچرگیری سیار رسالت.
  • پمپ بنزین سیار رسالت.
  • باطری به باطری سیار رسالت.
  • خدمات برقی خودرو.
  • تعمیر در محل.
  • تعویض لنت و سایر قطعات خودرو با قطعه اورجینال.