امداد خودرو تهرانپارس

امداد خودرو تهرانپارس

امداد خودرو تهارنپارس یکی از مهم ترین امداد خودروهای سطح شهر میباشد، بطوری که تهرانپارس که شرقی ترین نقطه تهران است دارای خودروهای امدادی بسیاری جهت کمک رسانی میباشد.

امداد خودرو تهرانپارس شامل خودرو های یدک کش نیسان و همچنین یدک کش خودروبر است. از دیگر خدمات امدادی امداد خودرو تهرانپارس یمتوان به پنچرگیری سیار و مکانیک سیار اشاره کرد که افراد مجرب در ارائه این خدمات مشغول هستند. 

یدک کش تهرانپارس

یدک کش تهرانپارس بصورت 24 ساعته فعال بوده و تمام منطقه شرقی و محله تهرانپارس را پوشش میدهد. یدک کش خودرو تهرانپارس با در دسترس بودن در هر مدت از زمان و روز، این اطمینان را به شما میدهد تا در اسرع وقت بتواند خودرو شما را به تعمیرگاه و یا محل مورد نظر شما حمل کند.

شماره یدک کش تهرانپارس را میتوانید از طریق همین صفحه پیدا کرده و با آن جهت درخواست امدادرسانی تماس بگیرید.

خودروبر تهرانپارس

برخی خودروها به دلیل اندازه یا گران قیمت بودنشان قابل حمل با یدک کش های نیسان نیستند، فلذا باید چاره دیگری برای آنها اندیشید. یکی از آن راه ها حمل خودرو با خودرو بر است، خودروبر به دلیل مسطح بودن میتواند تمام خودرو را در خود پوشش دهد و این اقدام امنیت حمل خودرو را بالا میبرد. شما نیز میتوانید برای درخواست خودروبر تهرانپارس با امداد خودرو مرکز 24 تماس حاصل نمایید تا از خدمات امدادی 24 ساعته ما بهره مند شوید.

جرثقیل تهرانپارس

حمل خودروی آسیب دیده با استفاده از جرثقیل یکی از خدمات مهم و ضروری در حوزه حمل و نقل خودرو می‌باشد. وقوع تصادفات و آسیب دیدگی به خودروها در جاده‌ها یک مشکل متداول است و بسیاری از افراد نیازمند حمل خودروی خود به یک مکان تعمیرگاه یا کارگاه تعمیر و نگهداری می‌باشند.

امداد خودرو به عنوان یکی از خدمات حمل و نقل خودرویی، ارائه خدمات جابجایی خودروی آسیب دیده به مقصد مورد نظر را به صورت سریع و ایمن انجام می‌دهد. این خدمت به صاحبان خودرو امکان می‌دهد تا با اطمینان خاطر خودروی خود را به مقصد مورد نظر حمل کنند و بدون نگرانی از تاخیر یا تجربه ناراحتی‌های دیگر به مقصد برسند. حمل خودروی آسیب دیده در تهرانپارس با استفاده از امداد جرثقیل یک ابزار مهم در این منطقه می‌باشد و می‌تواند به حفظ امنیت و راحتی صاحبان خودروها کمک کند.

خدمات امداد خودرو تهرانپارس

امداد خودرو تهرانپارس خدمات متعددی را ارائه میدهد، این خدمات عبارتند از:

  • پنچرگیری تهرانپارس
  • بنزین سیار تهرانپارس
  • باطری به باطری تهرانپارس
  • تعویض قطعه در محل تهرانپارس
  • خدمات برقی خودرو

شماره امداد خودرو تهرانپارس را میتوانید از 118 جویا شوید و یا با امداد خودرو مرکز 24 تماس حاصل نمایید.

تعمیرگاه شبانه روزی تهرانپارس

تعمیرگاه شبانه روزی تهرانپارس یکی از مراکز خدمات تعمیر و نگهداری خودرو در منطقه تهرانپارس است. این تعمیرگاه به مشتریان خود خدماتی شامل تعمیرات عمومی، تعمیرات موتور، تعویض قطعات، تعمیرات بدنه و رنگ، تعمیرات داخلی خودرو و سرویس‌دهی تعمیرگاهی ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته این تعمیرگاه، ارائه خدمات در ساعات شبانه روزی است.

این به معنای این است که مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با مشکلات خودرو خود به این تعمیرگاه مراجعه کنند و خدمات لازم را دریافت کنند. علاوه بر این، تعمیرگاه شبانه روزی تهرانپارس دارای تیمی مجرب و حرفه‌ای از تکنسین‌ها است که با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته، مشکلات خودروها را با کیفیت و سرعت بالا برطرف می‌کنند.